1510 gram lycka

söndag 27 januari 2013

Så typiskt...

Jag hade en bra plan här att jag skulle ge mat åt Romeo till klockan 14... Sen sätta honom i vagnen och sova så skulle han ha fått sova så länge tills vi skulle gå till Sinis... Romeo skulle vara pigg och glad och jag skulle få åka och fixa loppis bordet i lugn och ro.. Men vad händer?! Romeo somnar i famnen 13.40 och ligger så sött och snarkar nu här bredvid mig på soffan.. Så typiskt.. Nu kommer han säkert att sova i lugn och ro i några timmar... Jag är ju den typen som inte väcker mitt sovande barn så med riktigt otur så hinner jag inte alls iväg till fyndis idag... Joskus näin..
Huvudsaken att han har det bra och ha fått må så bra och vara glad i helgen...
Och så lovade mamma att komma vakta Romeo på lördagen så jag slipper till frissan och fixa mig fin till dopet.. Saker och ting har en tendens att lösa sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar