1510 gram lycka

lördag 19 januari 2013

Det första jag sa åt Mati igår...

när jag kom hem var: Vi får nog ta och vänta länge före vi gör baby nr 2... För då skall nästa bild klistras in på mitt skinn.. I alla fall namnet.. Och kanske lite utvidgas... Men som sagt det är länge till det, för det tog så förbannat sjukt. Jag som inte är känslig överlag men låg allvarligt och funderade på om jag skulle stiga upp och gå hem med en halvfärdig tatuering.. Det där med att färgningen inte tar lika sjukt är nog bara bullshit för färgningen tog mycket sjukare än förra gången... Jag frågade faktiskt av hon som tatuerade om någon brukar skrika av smärta.. Men jag skrek inte..

Men nog klagat för den blev verkligen mega vacker.. Jag är så nöjd. Om man har en bild i huvudet hur det skulle se ut så kan jag säga att resultatet var mycket bättre än vad jag väntat mig. Så helt klart var det värt all sveda och värk. Dessutom tog det ju bara 2 timmar och jag var beredd på att vara där 3.. Totalt så gick det åt för hela bilden 5 timmar. Inte illa, för den är ganska stor ändå och mycket detaljer.
På bilden här är den aningen vit.. smörjer ju den så mycket det går med Helosan så den skall läka lika snabbt och fint som förra gången... Och jag skall slippa tillbaka och träna... Men kan sätta in en ny bild efter ett par veckor när man får mera sanning i hur den ser ut...
Snyggt va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar