1510 gram lycka

söndag 13 januari 2013

Och en gråtande bebis...

Min liten har varit så gråtig nu i flera veckor att jag börjar bli riktigt orolig vad det är som är på tok... Märker ju att det är något.. Men vad är frågan? Det är tur att vi har läkare på Onsdagen så kanske vi kommer lite framåt med saken...
Våra dagar ser likadan ut varje dag.. Vaknar på morgonen och är glad.. Orkar vara glad ända till eftermiddags sömnen, men sen mellan 18-20 (22 ibland om det är riktigt usligt och han inte får tag i sömnen) är det fullständigt marrande och gråtande, ja t.o.m skrik... Man blir så lessen för man ser ju att någonting inte är bra...
Jag misstänker det har med maten att göra.. Kanske är det reflux nu i alla fall eller? För eftersom magen är tom på morgonen och 2 mål går hur bra som helst, oftast 3. Men sen efter att han har ätit middag brukar det börja... Och jag är snart desperat... Hoppas så att läkaren nu tar mig på allvar, för det här går ju inte att han måste skrika varje kväll. Det är INTE så att mina öron inte orkar eller att jag inte orkar med skrik men det är så synd om honom för han vill ju vara glad, han försöker så gott det gå att le i mellan men sen händer det någonting och det är totalt skrik igen,.
Skickade hur som helst Mati till apoteket ikväll efter mera gaviscon och nutrilon nutriton så få se om det alls hjälper nu då... gaviscone har inte hjälpt hittills så bra, men man borde väl föra dagbok över det och se om det ändras alls...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar