1510 gram lycka

onsdag 9 januari 2013

Jag är så himla trött...

alltså inatt sov jag kanske ett par timmar... Inte p.g.a Romeo för han sov från klockan 20-8.30 men jag... Snurrade snurrade och snurrade.. Sov någon minut, vaknade jätte oroligt och hade svårt att sova... Romeo sov också väldigt oroligt, han höll också på att snurra och hade lite ljud där på kvällen före klockan tolv...
Sen när jag äntligen hade somnat, vaknade jag av värsta dunkande lite efter halv fem.. Jag låg länge och lyssnade att det dunkar som om någon skulle hakkat på vår dörr..
En tid funderade jag om jag drömmer för de höll på länge tänkte väcka Mati men trodde han skulle tro att jag blivit små tokig.. Men när Lara också morrade var jag ju tvungen att stiga upp klä på mig och gå och titta om det stod någon och hakkade på vår dörr... Feg som jag är gick jag först in till Romeos rum och kikade ut genom fönstret men jag såg ingen... Sen gick jag ner och kikade på dörren. Men ingen stod och hakkade på vår dörr i alla fall.. Men de fortsatte ännu säkert 5 minuter efter att jag hade stigit upp. Lite spooky...
Kanske nästa natt blir bättre och man kan ju inte vara annat än glad när man sen är illa tvungen att stiga upp eftersom Romeo är så glad på morgonen. Det är min lyckostund på hela dagen... En varm bebis som bara ler och gosar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar