1510 gram lycka

söndag 6 januari 2013

Nyårs löften är väl till för att brytas eller?

Jag lovade dyrt och heligt att efter nyåret börjar jag leva ett hälsosamt liv... Det gick i stöpet redan dagen efter när vi satt och åt godsaker framför tv:n... Samma fortsatte hela veckan ut och det har inte gått en dag som jag skulle varit ens lite hälsosam. Tvärtom. Äter ju mera än vanligt...
Efter graviditeten stannade vågen på 5 + kilon, idag stannar vågen på + 8 kg... Får banne mig börja skärpa mig från och med nästa vecka. Vi kan ju skylla på att nyårsveckan var så kort...
För måste få bort det lilla extra före vi åker till varma landet. Jag täcks inte sätta på mig en bikini när magen är större än tissorna, ser ju halv vackert ut. Dessutom har jag en tendens att äta i mängd och massor när jag inte tränar. Det hör i hop. Om eller skall vi säga NÄSTA vecka NÄR jag börjar träna kommer jag att förbättra på maten också. Det är ett löfte för er. Har 3 månader på mig att få några resultat.. Och det kommer. It's a promise to you. Inte ett nyårslöfte för det bryter man ju alltid men till er...
Idag istället har jag lov att gå till Görez för vi skall till Larsmo och hälsa på fammo, och kanske vi hälsar på mommo på samma gång. Kommer att äta så jag mår illa för imorgon....
En bonusbild på mitt mål... Kommer inte att lyckas till april men kanske tills nästa bulle är i ugnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar