1510 gram lycka

måndag 7 januari 2013

Ingen träningsblogg MEN...

Min kondition är försvunnen.. Puts veck. Musklerna är borta, kvar finns någon sort gegga moja som skvalpar på..Var på en 45 minuters step idag, med max puls på 195 och genomsnittspuls på 175! Ofattbart.. Jag mådde totalt kass men tänkte banne inte ge mig.. Kanske efter tionde timman så går det lite lättare.. Finns ingen som kan få en mera på hugget att träna lite lite hårdare eller lite lite mer varje timma än Jossu... Thank God for that...
Ni kan tänka er att mina lever biffar med potatismos smakade himmel efter det...

En sak till om träning.. Är det någon som läser det här som varit på botniahallens mamma-vauva jumppa? Är det värt pengarna, inte för att det är direkt dyrt men... Gick nämligen i höstas på Ladyline på mamma baby jumpa men jag kunde bara inte tåla det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar