1510 gram lycka

lördag 26 januari 2013

Om man själv får säga...

så har jag och Rubus klarat oss riktigt fint här hemma på tu man hand... Romeo tog säkert pappas ord på högsta allvar när han for och sa: att du skall vara snäll med mamma. För gossen har varit på sitt bästa humör ända sen igår...
Vi har varit och hälsat på Sini och bebisen idag.. Fick kaffe och årets första fastlagsbulle. Sedan for vi alla ut på en promenad...
Ikväll har vi pynjat på med lite allt möjligt och så for vi ut med pulkan... Gick bara med roskisarna och gatan fram och tillbaka för Romeo såg lite trött ut och ville ju inte attt han skulle somna före han tog natt nu här 15 minuter sedan...
Imorgon skall jag och fixa mitt kirppis bord på eftermiddagen så jag blir tvungen att låna Sinis bil och de lånar Romeo så länge jag är borta. Vilka fina vänner vi har...
Det är ju självklart att vi saknar vår pappa men imorgon kommer han hem!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar