1510 gram lycka

onsdag 30 januari 2013

Ni vet väl alla vad det är för dag idag...

Nya kollektionen av Me&I kläderna släpps ut idag om ca en timma.. Är så excited att kan knappt sitta och vänta.. Släpp den nu då så jag får se hur långt ner i konkurs jag kommer att sjunka efter 13.2 när jag har mitt klädparty...
Tills dess får ni titta på bonus bild av sötaste bebis med underbaraste kläderna som finns.. Vad passar inte vår lilla Romeo bättre än att klä honom i sura grodor ibland....
Jag är så koukussa att det nästan är som en drog... Älskar älskar älskar dessa kläder.. Höjdpunkten på dagen är att få klä Romeo i någon snygg outfit. Även om jag då måste minska på mina egna intressen, eller kläder eller inte äta gourmet mat.. Bebis skall ha vad bebis skall ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar