1510 gram lycka

torsdag 31 januari 2013

Nå vad tyckte ni?

Om Me&I:s nya kollektion..? Den har fört med sig delade åsikter.. Det var många som tyckte att den var för pojkig.. Andra som blev helt förtjusta... Vissa tyckte den var tråkig och inte något nytt.. Jag och andra sidan älskade den. Men undrar om jag inte gjort det även om den varit annorlunda... Inköpslistan kommer att bli lång...
Är besatt av barnkläder... Tror ni inte riktigt förstår hur besatt.. Skall försöka göra det mera konkret imorgon och visa mina inköp från Januari månad om jag har tid..
Tur att nästa stora beställning kommer först i Februari.. Can't help it. Romeo vill ha, Romeo måste få... (Eller kanske mamma). Tror jag snart borde börja leta sponsor för detta intresse... Är det inte så att olika föreningar får sponsor peng för sina intressen.. Mitt kunde vara Tina vill klä Romeo i snygga outfits ;) Nån frivillig?!
kissing frogs bodyjumpsuit with kissing frog Bilderna är från: Meandi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar