1510 gram lycka

torsdag 17 januari 2013

Ingen mamma-vauva jumppa...

idag för oss två... Besökte massören och sen får man inte anstränga musklerna efter det.. Tydligen är de lite irriterade och blir smått ansträngda av massage så... Men jag klagar inte, för det var så skönt! Äntligen börjar min nacke reda upp sig och har inte alls lika mycket spänningar som jag haft. Har by the way stans bästa massör. Han vet allt som har med muskler att göra. Och ger tips och råd inför träning, och det går att prata vad som helst med han. super trevlig typ! Nu blir det tyvärr paus på 5 veckor för imorgon blir min tatuering del 2 gjord... Lite små pirrig hur det skall bli. Kommer bild imorgon så klart.
Tyvärr betyder det också 1 veckas träningspaus. Och när vädret nu har gjort sitt och tänker ligga på en -20 grader vill man ju inte riktigt heller gå ute på lång promenader... Tror jag får tränings abstinens. Men hinner besöka gymmet än imorgon före jag har tid till tatueraren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar