1510 gram lycka

måndag 14 januari 2013

I kort...

Måndagen börjades med morgon gym.. Det var skönt att åka dit redan från morgonen... Dels var jag tvungen eftersom hjärtat har kvälls skift. Missar ju steppen men det är stötar man får ta ibland...
Sedan hem och kocka gourmet måndags mat. Var i himlen en stund...
Lade på mig mina sprillans nya guld byxor som jag shoppade med Leena igår och nya koftan.. Love it. den är så skön, misstänker jag måste åka in till stan och handla en likadan men i annan färg kanske..
Var ut på en längre promenad med hund och bebis... Och sedan lekte vi resten av kvällen.. Bebis var ganska nöjd, bara vi flyttade på oss var tionde minut.
Skickade kort åt Mati på jobbet...
Svaret var: Det ser mer ut som han inte skulle love me, i alla fall blicken. Rubus började bli trött, och ville inte skicka kort...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar