1510 gram lycka

fredag 25 januari 2013

En glad Rubus...

har vi haft här hemma idag... Månne det var för att jag ringde rådgivningen och det velades fram och tillbaka alla möjliga orsaker till detta skrik. Hur som haver fick vi en läkartid igen till nästa vecka, för att kolla öronen, tänder och sånt...
Alltså visst kan det vara tänderna som bråkar men kunde de snälla små sockerbitarna slå ut då så Romeo slipper ha ont... Eller öronen? Men jag tror ju mest ännu också att det är magen men... Jag är ingen läkare så...
Tur så har vi en trevlig rådgivnings tant och läkare dessutom så kanske de inte tycker att jag är SÅ hysterisk som jag känner mig... Kanske han bara växer så snabbt, och har växtvärk. Tycker han ser längre ut för var dag som går...
Idag åker både hund och husse iväg.. Det blir bara jag och Ruben kvar hemma över helgen.. Månne det skall kännas tomt och tyst ikväll när han går och lägger sig.. Han får nog komma och dela dubbelsängen med mig så inte den känns alltför stor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar