1510 gram lycka

torsdag 24 januari 2013

Nu är jag trött...

Så här länge varade den glada Romeo.. Eller skall vi säga att han var nog rätt så grinig redan igår men idag.. Suck ändå.. Marr och skrik hela dagen.. Jag blir så trött.. Och jag blir så frustrerad... Jag förstår ju att något är på tok men vad?! I ett skede skrek han så hårt när jag skulle ha honom och sova på dagen att jag hade förbenat sjukt i örat ännu en timma efteråt... Jag kan berätta att han skriker inte sakta den här gossen.. Men där i mellan orkar han ändå vara lite glad... Det blir nog att ringa till rådgivningen imorgon och höra vad jag skall ta mig till.. De får nog jämt kolla hans öron i alla fall... För han har nu några dagar i mellan åt satt handen i örat, eller tar på öronen.. Visst kan det vara så som Fanny sa att han har upptäckt att han har sina öron men jag vill kolla det i alla fall nu...
Det är ju inte lättare att jag skall agera ensamstående hela helgen. Hjärtat åker iväg på match imorgon redan och kommer hem på söndag kväll...
 Och vad tror ni den här mamman gör då när hon är som tröttast?! Jo hon bokar ett loppis bord så nu har jag stått i 3 timmar och strykt och prissatt kläder.. Benen och ryggen ömmar något smått men jag hann få allt klart...
Fick plats från söndagen men jag slipper ju inte dit då eftersom jag är ensam hemma och har ingen bil så får väl försöka på måndagen istället... Mycket grejor har jag med. Så alla ni som har vänner som väntar barn eller skall gifta sig eller annars söker kläder så skicka dem till Fyndis. Där står mitt bord med fina kläder till förmånliga priser.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar