1510 gram lycka

lördag 9 mars 2013

Vår dag...

har varit näst intill perfekt om inte perfekt.. Romeo har haft en bra dag.. Vi har badat, bakat pizza och varit på en solskens promenad...
Sen kom brosan Romeos morbror Ville hit till oss... Kul säger vi.. Vi åt en Tinas special pizza och sedan for vi hela hopen iväg på boxnings match. Det var väl dags för lillen att slippa och titta på riktigt... Han har ju varit med och tränat men nu fick han se på action. Han tyckte det var kul, i alla fall marrade han inte utan charmade de flesta och delade ut pussar åt flera stycken.. Mamma tyckte också det var riktigt skoj att vara där och träffa på alla. Jag fick en ros också... Tuomas gick och delade ut rosor före Petros match.. Ja humor var det... Det där gänget har man aldrig tråkigt med...Börjar kännas så länge sen man varit med...


Snart skall det bli skräck för hela slanten för Ville ha lovat att se på paranormal activity 4 med mig ikväll.. Jag skakar redan...

För att göra det lite tjatigt så här på slutet så.. Jag lever ett underbart liv, jag har allt jag har drömt om (okej huset och miljonerna fattas) men ja ni förstår. Finaste pojken, en underbar man, bästa familjen, fina vänner och nya bekantskaper... Jag är lycklig!


2 kommentarer: