1510 gram lycka

fredag 1 mars 2013

Hade tänkt avsluta...

denna fredag kväll på bloggen med en up's and down's men det får vi ta imorgon.. För jag har ju igen en blog award som jag hade sparat och tror det blir dags för den ikväll...
Denna gång fick jag den av Maria... Tack... Jag svarar gärna...
Frågorna lydde så här:
1) Vilken är din favoritplats i hemmet?
2) Vad är du mest stolt över med dig själv?
3) Senaste lästa bok eller sedda film? Nice eller bajs?
4) Något du alltid drömt om att skaffa men ännu inte gjort? Eller kanske du har? Dröm-investering med andra ord.
5) Favoritfärg?

1. Min favoritplats i vårt hem är min säng... Jag bara älskar att sova. Om jag fick välja skulle jag vara ett mumintroll och sova hela vintern lång...

2. Ärligt.. Hur länge har jag nu inte redan suttigt och funderat på den här frågan... Jag är väldigt stolt över att jag lyckats få en högskole examen och fast tjänst.. Med tanke på hur jag har uppfört mig som teini och när jag var "ung"..

3. Jag har haft lång paus med böcker.. Senaste film jag såg var någon dansk film minns inte ens namnet på den.. Här kör jag på tv serier..

4. Jag drömmer varje dag om att skaffa ett eget hus... Kommer att skaffa ett bara vi får rätt tillfälle till det. En annan stor dröm som jag alltid har haft är en egen häst.. Det kommer att förbli en dröm...

5. Absoluta favorit färgen är ju rosa.. Minns att jag haft en Lunarstorm sida var det stod: Mitt liv är pink...

Tack för ikväll.. Jag skall se sista avsnittet av homeland idag... Har redan abstinens för season 2.. Var när hur får jag den?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar