1510 gram lycka

lördag 2 mars 2013

Då var vi på...

tumis igen en gång jag och Romeo... Vi börjar bli van med det här.. Det skulle vara väldigt trevligt att få spendera en hel helg med papsen också men vi skall väl inte klaga... Tävlings säsongen är ändå inte så där jätte lång... Klockan 5 for de körande en billast till Tammerfors. Hoppas han får något motstånd nu då. Det bästa med de här en dags keikkorna är nog ändå att han alltid kommer hem med en pizza på kvällen.. Jag bara älskar pizza.. Så något gott till ikväll...

Om vi går på rykten kommer vi nog ändå inte att vara så länge på tumis för Moster Hanna har lovat att komma efter oss, så det blir en dag med systra mi och Romeos kusiner... Lillen skall bara få sova färdigt först och äta lunch. Så egentligen borde jag hoppa i duschen och laga mig själv klar inte sitta här...

Igår fick vi hem resevagnen som vi har beställt. Jag är hittills väldigt nöjd med den... Den verkar bra, har ju i och för sig bara kört den inom hus ännu.. Men.. Ser man till priset så verkar den vara perfekt för oss. Vi fick ju göra en liten kompromiss och välja en lite billigare vagn eftersom vår nya bilstol som vi beställt kostade skjortan.. Långa långa vägar över budgeten som vi hade tänkt... Men säkerheten kommer i första hand...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar