1510 gram lycka

måndag 25 mars 2013

Stackars lilla älskade bebis...

Har fått sin första feber... 10 månader klarade vi oss utan, och sen steg mätaren till 39.4.. Jag tyckte så synd om honom att jag började gråta.. Vadå känslig... Men blir alltid så rädd... Vill inte på sjukhus.. Får ju traumor av att se på sjukhus program redan... Såg på något sjukhus program igår natt och blev så illa till mods att jag var tvungen att stänga tv:n... Fy usch..
Jag vet att det sägs att det inte finns något som heter tand feber men själv misstänker jag att detta kan vara tand feber.. Liten har dreglat så vi fått byta dreglisar säkert 10 gånger idag, och bitringen har han tuggat på i ett så vi får vänta och se... Om det inte ger sig snabbt så får vi väl ringa snällt till hvc men jag hoppas det går snabbt om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar