1510 gram lycka

måndag 4 mars 2013

När Romeo en gång...

bestämt sig att det var helt okej att ha lång sovmorgon idag så blev ju dags sömnen något helt annat...
Så här såg det ut hos lilla familjen E när jag försökte få honom att ta en powernap i tid..
Bara att stiga upp på nytt.. Leka, äta lunch och då bestämde sig Rubis för att bli trött.. Så ni kan ju gissa om vi slapp iväg på vår babyträff idag.. För den som gissat fel var svaret nej...
Det blir en pulka tur efter mellis misstänker jag så vi får se något annat än våra väggar..Sen när papsen kommer hem och vi har ätit drar jag själv iväg på Kirppis en stund...
Mamman i huset skulle gärna ha diskuterat med lite vuxet tjej sällskap men vi har en ny träff imorgon, och på onsdagen skall jag vara riktigt civiliserad och åka på möte så visst, jag kommer att få snacka jag med denna vecka... Men andra mammor och bebisar skulle inte vara helt fel...

6 kommentarer:

  1. Jag blir alltid så sur när jag inte kommer mig iväg på träffarna. Men vad gör man med bebis som bestämmer? ;)

    SvaraRadera
  2. vi skulle måsta försöka skramla ihop till en kaffe igen

    SvaraRadera
  3. Jo det är lite så.. När man lever med en pikku pomo i huset.. ;) Man kan inte annat än följa med hans order.. Man blir bara lite besviken när man sett fram emot att få träffa er...

    SvaraRadera
  4. Vi kommer Maria gärna på en kaffe.. I vanliga fall är vi nog rätt så flexibla.. Det verkar bara vara något med babyträffs dagarna som alltid går snett ;)

    SvaraRadera
  5. Och Maria.. Jag och Romeo kommer ju gärna med till stallet någon gång.. Tycker det snart kan vara dags för lille man att få träffa på de fyrbenta söta bollarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är bara att komma till stallet när det passar, i morgon jobbar jag och söndag tävlar vi, men annars inget större program (har ju förstås inte så långt dit heller)

      Radera