1510 gram lycka

söndag 3 mars 2013

Up's and downs... För denna vecka..

Nu är vi hela familjen samlade igen då, hunden också... Hela dagen for i Jeppis som vanligt... Men nu sover lillen, och det blir dags för söndagsmys hemma med någon bra film.. Före det kör vi en veckans.. Är ni med...

1. Mati vann Sm brons i sin viktklass
2. Jag och Romeo kom helskinnade hem från vår resa
3. Vi hade en familjedag på stan, och fick valt och beställt en ny bilstol åt Romeo
4. Passfotonen är tagna
5. Jag är för tillfället 255 € på plus på en sak som jag har till salu.. Inte illa det, inte alls illa...
6. Har fått umgås både med bästa vänner och familjen denna vecka

En hel del bra saker på en vecka.. Men för att allt skall gå bra måste det ju finnas aningen motgångar också eller hur?

1. Det var tråkigt och lessamt att säga hejdå till min söta vän
2. Bilstolen hade ett pris som vi helst inte skulle vilja betala
3. Fick en helvetisk bihåleinflammation som inte ännu heller är bra
4. Träningspaus
5. Gårdagens väder
6. Sista avsnittet av Homeland är sett..

Romeo och mamma tackar för denna vecka.. Nästa vecka har vi många träffar igen på agendan... Och för er som har tråkigt eller vill skriva ett hej i kommentars fältet.. Snälla lämna något blogg tips åt mig.. Vill läsa men vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar