1510 gram lycka

måndag 11 mars 2013

Alltså hur dum får man vara..

Känner mig som en total idiot idag... Jag hade till salu en babysitter.. Har nämligen två och skulle sälja ena.. Hade bestämt träff med köparen då utanför ett köpcenter idag till en viss tid.. Och vet ni vad.. Tror ni jag var där den tiden?! Nej precis.. Jag var där en och en halv timma senare... Hade total missförstått tiden... Och när man gör 10 saker på samma gång och halv läser meddelanden och bara antar en tid så går det så här sen... Nååh kantapään kautta. Kanske jag börjar läsa meddelanden lite bättre nu då...
Ingen fara skedd i alla fall för köparen jobbade i köpcentret och hoppeligen har hon inte stått och väntat så där jätte länge och var snäppet smartare än mig och skickade sin telefonnummer... Duktigt Tina.. Så jätte duktigt..

Om vi bortser från mitt klåp så har dagen gått smidigt... Ruben har varit glad.. Jag var på skönaste step passet på länge.. Nu får jag verkligen ta tag i träningen efter denna långa paus av förkylning... Det blir en så underbar känsla efter att man gett järnet.. Funderar ännu på att sätta till en jogging tur efter alla pass om man skulle komma i form förr eller senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar