1510 gram lycka

fredag 8 mars 2013

Så här på kvällssidan...

får jag ta och önska er alla underbara kvinnor en trevlig kvinnodag.. Hoppas ni har haft en fin dag, blivit bortskämda och fått blommor...
Själv har jag storstädat, vi har pulkat, ätit bullar och självklart fick jag blommor..


Romeo har haft två riktiga kakka dagar.. Inget är bra, magen bråkar, maten smakar inte bra och så grinar han för fullt igen.. Okej han är så söt när han grinar så det stör ju inte.. Mamman i huset tänker: Mera tänder nu då?!
Där i mellan orkar han ändå vara glad och vi har rätt så skoj i alla fall...

Magen är mätt av en underbar chicken pesto sallad som blev en sen middag.. Man vill väl njuta av lugnet, Romeo tog natt före vi åt middag! Sen for Mati iväg en sväng till Varis på karakväll.. Detta betyder egen tid för mamma och det spenderar jag inte mindre än framför tv:n med mina salkkari vänner...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar