1510 gram lycka

lördag 16 mars 2013

Lördagsmys

Ikväll blir det riktigt lördagsmys hemma hos lilla familjen... Romeo har just somnat, jag väntar hem M så vi slipper i bastun och sedan ha late dinner, det blir så romantiskt som tortillas eller tacos.... Efteråt blir det en film.. Vem har sagt att man inte kan ha myskvällar och egen tid även om man har en bebis.. Date night it is..

Idag har vi gästat hos syster hela dagen.. Romeo hade varit till parken så länge som mamma var och fyndade till muksukirppis... Bästa fyndet tror jag nog jag ändå gjorde när jag köpte en videokamera av hjärtevännen för 15€!! När jag kom tillbaka hade Rubi just vaknat och var så jätte happy.. Sen var vi där hela eftermiddagen..
Han hade många skötare där. Flickorna är så ivriga, och så kom hans kusin Maya också dit... Vilken lycka..
Imorgon stationerar vi oss också hos syster, vi skall åka till hennes vän på Me&i party.. Kan inte vänta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar