1510 gram lycka

fredag 7 mars 2014

This is so...

piiiip unbelivable.. Fattar ni..
Jag klarade tenten!! Wiii, wuuhuu..
Skulle jag inte vara gravid skulle jag garanterat korka en skumppa.. Nu fick det bli att fira på Mäkken!
Sådan tur man kan ha.. Inte ett ända fel på någon del.. Jag känner mig nog lite stolt..
Inatt satt vi och räknade till klockan 1, efter det gick vi på övervarv och bara fnittrade och låg och skrattade så det blev en natt med ca 4 timmars sömn..
Är passligt mör för att gå och sova snart...
Så ingen modevisning idag inte.. Sorry! Jag bestämde mig för att köra med humöret så det blir färgglatt och lite sixties imoron.. Här får ni en liten sneak peek..


Jag tror ingen fattar hur glad jag är för tillfället. Äntligen kan jag sätta det där bakom mig.. Och nu har jag 3 dagar ledigt. Fin fint. Tummen upp.

Ändå skär det lite i hjärtat.. Skickar massor med kramar åt hjärtevännen! Ajattelen teitä koko ajan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar