1510 gram lycka

måndag 3 mars 2014

Dagens tårar...

Mati har kvällsskifts vecka vilket betyder att Rubi kör korta dagar på dagis... De cyklar dit till klockan 11 och jag hämtar hem honom 16.
Idag när jag var i jobbet fick jag ett sånt här meddelande:
Jag tyckte det var så mysigt.. En super glad Rubus, en mini lumiukko och jag börjar tjuta.. Jag saaaaknar min Rubus...
Det är bra att jag kan skylla allt på mina hormoner när jag gråter i ett...

Dagens andra gråt kom när <3-vännerna kom hit och leka... (Och äta super goda bullar..)

Det plingade på dörren, Romeo gick och tittade när de ropade hej och steg in.. Han blev så glad över att se sin bästis så han sprang emot dem till dörren och gav W en mega kram.. Brööööl... Hur kan en liten människa vara så söt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar