1510 gram lycka

fredag 21 mars 2014

En stor rosbukett och nya kilon...

Även om jag tycker att det är jobbigt att föra Romeo till dagis på morgnarna så kan jag inte annat säga än att jag ÄLSKAR Romeos dagis..
Jag är så glad att vi fick den platsen... En rosbukett och tummen upp för trollberget!

Dagens andra tumme upp går för att vi fick natt besök.. Syrran, Oona och Adam skall bunkra hos lilla familjen inatt...
Imorgon skall vi baka för då skall det bli dubbel kalas.. Två fina söta tjejer skall vi fira. Oona och Elsa! Vad skoj!

En stor tumme ner går åt kilona på vågen.. Nu är det nog ändå att börja skärpa mig fast jag så sa att jag bryr mig inte, jag äter vad jag vill när jag vill hur mycket jag än går upp.. När vågen NU REDAN visar närmare + 10kg är det nog bara att börja följa lite striktare diet och ta tag i kvällspromenader så länge det är möjligt.. Utan att föda...




Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.... Trevli freda kväll.. Önskas från grisen med sötaste familjen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar