1510 gram lycka

torsdag 6 mars 2014

Igår såg jag ungefär ut så här...

Efter att ha läst på tent hela dagen och sen klockan 23 fyllt i alla papper jag skulle ha med till rådgivningen.. Och stressat gånger hundra...

Läser jag hur mycket som helst så kommer jag ändå inte att klara av tenten imoron för jag har läst för lite och kan inte räkna.. Men guess whaat.. De skiter jag i för tillfället...
Jag far och testar imoron, ser om jag klarar någon av de 4 delarna och så far jag på omtent sen 21.3 som jag ändå redan är anmäld till... För nu orkar jag inte stressa mera.. Idag har vi en bra dag.. Idag ser vi ut så här:
Ny i håret, blev super bra men förbannat dyrt.. Nu är konto näst intill tomt, tror jag inte far flera gånger dit.. Men som sagt skit snygg i håret..
Varit till rådgivningen:
"Sagas" hjärtljud hittades efter det som kändes som evigheter.. Jag hann få små panik redan.. Men sen.. 140 slag/minut ungefär...
En Rubus som e glad...
Ledig dag, och en klänning som anlände på posten.. Så nu har jag lite besluts ångest vad jag skall sätta på mig i helgen när vi åker på bröllop.. Ni skall få agera jury imorgon..
Får fortsätta läsa ikväll när Rubus går och sova.. Men som sagt.. Jag stressar inte för det.. För jag vet ja inte klarar allt imoron.. Om ens en del så är jag nöjd..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar