1510 gram lycka

söndag 30 mars 2014

En envis huvudvärk...

har kommit på besök.. Inte alls så skoj.. Har varma smörren i ugnen och hyuvudet dunkar så jag orkar inte riktigt skriva någon roman om helgen desto mera.. Borde kanske kolla trycket...
Så vi kör en 5 i topp..

1. Babyträffen på lördagen (Det är bara det att vi inte har babysar mera, men vi har underbara små barn och är underbara mammor.)

2. Mina inköp.. Har fyndat lite.. Som sagt igår på muksukirppis och idag på Eva och Adam. Inte mycket men lite.. Och så fyndade jag en doppler på fb kirppis som jag skall hämta imorgon!

3. Filmkvällar.. Och det har råkat sig att båda filmerna vi sett har varit BRA.

4. Syster och familj. Skönt att få prata av sig lite över en kaffe ikväll

5. Underbara vädret, vi fick bakgården städad och åt vår första fika utomhus.. Gilla, gilla, gilla...




2 kommentarer:

  1. Nä men, inte fattade jag att dockteatern var SÅ DÄR stor! :D Haha!

    SvaraRadera
  2. Jo vet du.. De va ingen liten sak.. Jag fatta inte heller när ja köpte den att den va så stor.. Den e lite häftig ;)

    SvaraRadera