1510 gram lycka

onsdag 13 februari 2013

Ta mig tusan...

tror ni inte att jag har blivit förkyld... Hade ju miikkari party här på kvällen och kände mig lite konstig före så jag tog en burana.. Men nu ikväll sen.. Värsta förkylningen.. Nu säger jag bara att jag kommer att vara stor konsument av finrexin här en tid framöver.. Jag skall gå på fest på lördagen.. Även om ja så har 40 graders feber... Hata läget liksom..

Tillika älskar jag läget eftersom vi hade me&i bjudning här.. Det gick bra.. Hade ju som sagt inte fått någon sponsor (skämt) men syrran beställde åt Romeo en body till födelsedags present.. Jag var stor konsument men det tycktes de andra också vara för försäljningen var så god att jag fick två presenter.. Både ale och den där yrmis paitan jag har drömt om...
Romeo fick två bodyn, två dräkter, två pipon och två byxor... Själv beställde jag inget.. Före ikväll när jag fått fundera en stund.. Jenny prövade en klänning som såg så bra ut.. Jag bara måste få en sån...
Det är väl därför jag åker och jobbar i Maj...
Tack åt er som var här.. Det var skoj att ni alla kunde komma... Vi får ta det i höst på nytt ;)  Bilden är från www.meandi.se

2 kommentarer:

  1. Tack för att du gjorde mig ett steg närmare pank till vårdledigheten! ;)

    SvaraRadera
  2. Blev nog mest pank jag tror jag :)

    SvaraRadera