1510 gram lycka

torsdag 21 februari 2013

Idag är det...

två träffar på agendan för lilla familjen.. Först åker vi på baby träff med söta bebisar och mammor..
Sen hem och kocka som tusan och iväg till syrran ikväll.. Måste ju gå och hälsa på dem här en gång före jag och Romeo åker iväg på vår resa...

Imorgon startar bimmern mot Kimito.. Jag och Romeo skall åka ensamma ~400 km.. Och vet ni vad? Jag är inte ett dugg nervös hur det skall gå för oss, för jag tror det går galant.. Om jag nu måste tänka på vad jag skulle vara rädd för är det nog mest någon älg, fyllo eller annan idiot som skulle köra på oss, men DET går bra...Har ju själv någon gång i tiden körd den sträckan många många gånger...
Vi skall vara hos Fanny ända till måndagen... Papsen i huset åker till Lahti på SM tävlingar så vi ville inte sitta ensamma hemma och sura... Sakna kommer vi, men ändå skall det bli mega skoj.

2 kommentarer:

  1. Häftigt att du vågar köra ensam med lillen så långt! Jag är betydligt mesigare, skulle inte ens köra 100 km ensam med Elliott...

    SvaraRadera
  2. Alltså jo :) Blir här nervösare hela tiden ju närmare det kommer... Men det skall nog gå bra. Han är ju snäll den här lilla.. ;)

    SvaraRadera