1510 gram lycka

onsdag 20 februari 2013

En Blog award...

Skickade inatt meddelande till min fb att du har en blog award.. Tack för det, hela telefonen craschade, tänkte inte få den avstängd, när jag väl fick den avstängd fick jag dra akkun ur den och vänta.. Sen tänkt den inte komma på mera heller.. Klockan var kanske 1 på natten... Men i alla fall.. Min första blog award. Klart jag måste svara då... 
Det går till så här:Du ska svara på de 5 frågorna du får. Sedan skicka vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den. Och här var mina frågor...
1. Vad är de häftigaste du gjort i ditt liv? En utav de häftigaste saker jag gjort var när jag gifte mig.

2. Då du blir riktigt arg och irriterad hur blir du? (slår du, söndrar du, gråter du?) En salig blandning av alla dessa alternativ. Plus att är jag riktigt förbannad och arg så börjar jag också skaka...
3. Var vill du helst bo? I ett eget hus med stor gård
4. Har du någongång varit med om att trilla face plant ute bland andra människor? Berätta hur och var i såfall. Jo det har jag nog gjort... En gång när det var Jeppis marknad och hela stan var propp full med folk skulle jag hoppa över en sån där betong stolpe och föll pladask med huvudet i asfalten.. Jätte skoj!
5. Är det någonting du ångrar att du inte gjort, och vad? Egentligen inte.. alla val, även de dumma, eller fel val har fört något gott med sig.

Nu var det då min tur... 
1. Vilken är din favorit blomma?
2. Om du var ett djur, vilket skulle du vara och varför?
3. Vilken är din favorit tv-serie?
4. Har du någon ovana? Vad?
5. Om du fick en miljon, vad skulle du spendera pengarna på?

Har inte alla länkade, eftersom vissa är privata bloggar och så men jag utmanar er tjejer:
Jenny
Elin
Marianne
Maria 
Lotta

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar