1510 gram lycka

tisdag 5 februari 2013

När planerna inte...

går riktigt som i Strömsö...
En av tre träffar blev av igår... Första gick helt i stupet, det drog ut så länge så jag var tvungen att sätta Rubus och sova där en två tiden för han var trött... Ingen träff..
Nästa träff.. Messade Mikaela en halv tre att Romeo sover men jag kommer själv och så hämtar vi med honom sen ifall han sover när vi skall ut (vi hade en tid att passa).. Fick till svar att Sofina också sov att få se...
Det blev inte av.. Både Romeo och Sofina sov och sov... Sprang över till Mikaela och var där med Sofina så hon fick åka på ett 10 minuters ärende.. Vi fick ju lite "skvallra" i alla fall.. Kom hem och Romeo sov... Vilken skönhetssömn liksom.. Han sov så sött i närmare 3 timmar.. Otroligt! Vaknade, var super mega glad.. Själv fick jag springa iväg till gymmet.. Där har vi träffen som lyckades.. Var med Leena på en bra killer träning... Dö slut och lycklig hem... Man vet att man har gett järnet när man ser ut så här ännu 45 minuter efter passet...

Den där killer träningen i sin tur resulterade i en fruktansvärd hedare igen... Fick ligga på soffan, mera painkillers en vetedyna och familjen annorlunda.. Ingen hjälp... Gick och la mig för vi skulle träna tillsammans idag.. Som nu sen inte heller blev av.. Värsta värken när man vaknar än... Fattar inte hur invalid man kan bli av att gå och bära på ett barn... Jag hoppas innerligt att jag får någon hjälp av stadens bästa massör idag.. För annars blir jag små tokig.. Kan ju inte leva med att behöva äta värkmedicin dagligen som ändå inte hjälper... Och kan definitivt inte vara otränad... Träning hjälper.. Men de borde ju först då bli fixat... Gaaah...
Romeo slapp i alla fall med pappa och Marcus och träna...Mamma sitter här och är halv sur,.. Kanske de går om efter massören och en kirppis runda på stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar