1510 gram lycka

torsdag 28 februari 2013

Sori jag...

har varit lite däckad... Som jag trodde det var nog bihåleinflammation i högsta grad... Läkaren sade när han mätt med den där grejen: Nämen grattis, ser du själv hur mätaren hoppar upp... Så jag fick medicin, antibiotika och något annat som jag nu skall testa med.. Går det inte om tills nästa vecka måste jag gå och spola ur bihålorna.. Men jag gör det så gärna om det är det som krävs för att må bra igen... Igår var nog den värsta dagen jag upplevt på länge.. Det tog så sjukt så jag grät både på morgon och kväll... Har aldrig tidigare upplevt något sånt här även om jag haft flera gånger förr bihåleinflammation..
Nå, steg upp halv 9 med Rubi idag och än så länge ingen huvudvärk eller tryck så jag hoppas hoppas hoppas att det blir en lite bättre dag idag, för igår var jag totalt  däckad.. De tog all kraft ur kroppen att ha så där sjukt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar