1510 gram lycka

söndag 17 februari 2013

Jag förstår att ni har väntat...

på ett inlägg om festen...
Den var jätte skoj, roliga bling bling tjejer, lekar både lättare och svårare, helt underbar mat och en väldigt god tårta.. Och dricka där på.
Jag borde så ha tatt en bild på alla godsaker hon bjöd på. Det var plockmat i mängd och massor.. Kunde ha åkt in på brunch idag och ätit en sats till... Själv fick jag klädkris och njöt inte alls av mina bling bling kläder, men räddaren i nöden var nära... Och Päivi sprang över gården efter nya fest kläder åt mig. Mycket nöjdare så..
En halv 1 tiden åkte vi iväg till stan. Det blev Waild såklart... Jag kan bara inte förstå hur vi förr har orkat springa på baren varannan helg... Ärligt, jag tycker det är ganska tråkigt.. Kan ju även bero på att man inte riktigt lever så som man gjorde förr.. Hur som helst det var en toppen kväll, men länge tills jag gör det på nytt.
Romeo hade varit ganska gnällig igår kväll och inte vila ha mat.. Samma sak var det idag på kvällen, och så hade han stegring... Tippar hårt på tand nummer två. Han beter sig likadant... Och verkar ha så sjukt. Vaknade igen i värsta gråten men nu ligger han och sover. Klart att det kan vara flunssa också eftersom han har så hård hosta, men det får vi väl se här några dagar framåt. Vi har ju läkar kontroll imorgon också så då får vi ju lungorna och öronen kollade.. Men där i mellan är han ändå så glad och pigg. Därför tror jag det är tanden,..Och hoppas verkligen att jag och Romeo kan åka iväg på vår lilla resa nästa helg. Har sett så fram emot att få träffa min "syster" och hennes barn..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar