1510 gram lycka

måndag 4 februari 2013

Så skönt...

med talviloma.. Alltså papsen då.. Tyvärr har jag och Romeo bokat in allt möjligt till idag redan men imorgon åker vi hela familjen på morgon träningar... Sen får jag själv fara till massören. Skulle ha uppehåll en längre tid men det lyckas inte.. Min kropp håller på att överge mig och har en olidlig huvudvärk varje kväll så Mati var snäll och gav mig sin tid... Månne vi inte lyckas massera nacken i alla fall även om tatueringen är rätt så ny än...

Idag skall vi till Sini kummi och ha träff med både Wäinö och en till kompis... Sen har vi träff med Mikalea och Sofina... Vi skall fara på en aktiv skvaller länk.. Och sen far jag iväg på step men Leena.. Alla goda vänner på en och samma dag.. Det är vardagslyx. Och Romeo han fortsätter att roa mamma med sin billiga humor... Inte dåligt det. Man kan ju inte annat än vara glad...

Romeo har humor....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar