1510 gram lycka

lördag 16 februari 2013

Snart drar...

denna mamma iväg på fest... Idag skall det vara glitter, bling bling och glamour... Om det nu är någon som av någon anledning har råkat missa detta så skall jag iväg på systers 35-års fest... Skall bli så skoj. Vi har planerat detta nu en bra tid, och flunssan är under kontroll... Kan ju hända den är mindre bra imorgon men det är morgondagens problem...

Har varit till frissan på morgonen och fixade en fest frisyr och sminket klart.. Resultatet blev väldigt svarta ögon men någon gång så också...

Ha en skön lördag... Jag skall ha super mega skoj! Dagen till ära bjuder jag på några really old festbilder.. Från Matis 25-års fest kanske...Syster och jag.. Mati och jag, Mati har hår... Jag har + 10 kg.. Roligt det här...


Sen var det veneziansk någon gång månne det var 2009 el 2010.. Inte så länge sedan.. Roligt att se old pics.. Imorgon kanske ni får nya...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar