1510 gram lycka

tisdag 8 april 2014

Som jag har väntat...

  • På att det skall bli 9.4. Imorgon slipper vi äntligen och se baby Saga igen.. Hoppas att allt är bra.. Hoppas vi har möjlighet att se vem där är.. Spännande så spännande...
  • På att vår fina halare skall komma.. Den kom idag.. Jag är så förtjust att jag vet inte hur vi skall våga använda den..

  • På att få ha ledig dag.. Även om det bara är tisdag än.. Igår var mitt arbetssaldo + 2 timmar... Efter att varit på jobb i två dagar kommer saldot att vara närmare 4 timmar +.. Vilket egentligen är helt korkat.. För det tycks inte vara någon skillnad om jag jobbar, jobbar och jobbar så minskar det inte.. Det har varit för mycket att jobba som 2-3 personer den här senaste veckan.. Idag var första dagen jag fick sköta mitt eget jobb... Nästan hela dagen.. Och jag kan säga det finns mycket kvar.. Så onödigt att jobba häcken av sig.. Man blir bara sur och lessen.. för kvällarna far i ett hujj och man hinner inte umgås med det som är viktigaste i livet.. Rubi <3 Så SOM JAG HAR VÄNTAT PÅ LEDIG DAG!
  •  På att få hem skattebrevet.. Alla andra tycks ha fått utom jag.. Drömmer om big cash så vi skall slippa till varma landet i vinter.. Det lever vi på länge.. 
Önska oss lycka till nu då.. För imorgon gäller det!

2 kommentarer:

  1. :) Tack.. så här lite efter.. Men jag läste faktist din kommentar redan på morgonen!

    SvaraRadera