1510 gram lycka

tisdag 30 juli 2013

Så himla pinsamt...

Den här dagen har nog varit allt annat än min dag...
Somnade igår/idag typ runt en 3 tiden p.g.a en jäkla sommar förkylning.. Tog sjukt i varje körtel jag har på övre kroppen och sjukt att andas.. Varmt som tusan, så jag stängde tv:n halv 3 inatt i hopp om att få sova lite...
Pigg och kry var jag när Rubus väckte mig idag.. NOT! Men det hjälptes inte.. Steg upp, åt morgonmål och fortsatte vara sjuk.. Radion fick fnatt, skrek fullt ut och så slutade den fungera.. Fatta vad felades den med?!
När Mati kom hem fårn jobbet åt vi en underbar middag... Han vilade en stund och sedan tyckt jag VERKLIGEN det skulle vara min tur att ligga ner en stund.. Romeo under armen for de iväg till huset en stund.. Jag lovade komma och hämta honom om en stund för vi skulle till syrran...
Låg ner och telefonen ringde.. Måste stiga upp för jag tänkte det var kris i huset.. Missat samtal min massör.. Ett textmeddelande efter: Massage kl 16!
Shit shit.. Klockan var 16.10...
Fick ringa tillbaka och ursäkta mig som tusan... Hade totalt glömt bort det.. Man kunde ju kolla lite efter, eftersom jag idag vid morgonmålet satt och funderade: När månne jag har massör?! De måst vara nästa vecka..
Nå anyway.. Man skall inte bli masserad om man är sjuk.. Men kände mig ganska så generad när jag pratade med honom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar