1510 gram lycka

måndag 29 juli 2013

Känns nästan som...

om vi skulle ha haft lite semester jag och Rubi... Eller ja, ännu har, för vi har en massa skoj inplanerat och i helgen åker vi igen till J-city och spenderar två nätter där..
Förra veckan har vi varit hemma hos mamma och sova en natt... Gick på jakobsdagarna med Romeos fammo, det var typ 100 grader och mycket folk men vi trivdes flera timmar...

Sen på lörda sov vi en natt hos syster.. Jag var barnvakt, Romeo var med.. Så de skulle slippa på bröllop...
Vi simmade där.. Och tusan så Romeo simmar.. Han är säkert blivande os-medaljör som han far från sida till sida och tar riktigt sats när han far iväg.. Flickorna skrattade så de tänkte stärka sig..Och då tycker ju Romeo att det är ännu roligare med sina uppvisningar.. Så han fortsatte...
Nästa dag for vi bara hem en sväng... Romeo fick sova ut lite.. Det var grymt fint väder så när vår promenad som var inbokad inte blev av ringde jag syster och frågade om vi kunde komma och bada.. Och det gjorde vi.. Rubi njöt...

Nu minns jag inte om det var min moster eller min mommo som sade: Det är nog bra när ni har Hanna där i Vasa... Mitt svar var: Ja-aa jag vet inte vad vi skulle göra om de inte bodde här.. Mycket tråkigare liv skulle vi ha i alla fall...
Såna här lappar kan man hitta på bilrutan när man är inne och handlar... Om inte syrrans bil varit parkerad bredvid kunde vi kanske ha trott att vi har någon beundrare ;)

Hemma hos mamma tog Palle rollen som barnvakt.. Helt otroligt.. Han som inte är van med barn och sist vi var dit var lite rädd för Romeo!

Så här spenderas UNDERBARA sol dagar

En annan skit bra sak var Romeos foton som Mati var efter idag.. De är underbara.. Jag älskar tavlan.. Men mest gillar jag nog ändå detta svartvita kort.. Som är så vår egen RUBUS BUS!
Har i dagar funderat ut vad jag skall avslöja på blogg inlägget 10 saker ni inte vet om mig.. Jag har säkert 50 saker som många inte vet om mig.. Men vill man dela det åt alla?! Därför tar det sån tid.. Jag måste fundera ut vad jag egentligen vill avslöja... Spänningen stiger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar