1510 gram lycka

torsdag 18 juli 2013

Ingenting blev skrivet...

igår.. Men de märkt ni ju säkert.. Jag lekte att jag hade så fullt upp...
Dagen var skit tråkig egentligen... Men sen på kvällen hade vi så mycket program att vi var hemma först klockan 22... Romeo brukar ta natt vid 20, men han va så super glad att de störde inte honom...
Vi var till stan och träffade min moster som kom från Helsingfors, hon hade inte träffat Romeo tidigare... Romeo fick en traktor och var glad och nöjd... Vi skulle bara snabbt åka till huset och säga godnatt åt pappa MEN så var hans bröder där... Romeo som är över förtjust i farbror Joakim fick fnatt, de lekte och han skrattade till sist så mycket.. Det räckte att Jocki öppnade munnen så drog han av i full skratt.. Övertrött?!
Ronnie hade fixat olika plåtar åt oss.. Och Jocki klippt gräset som var ca 30 cm långt typ... Vilka duktiga pojkar!
Jag kokade kaffe åt dem så de skulle orka köra hem, drack själv och sen åkte vi alla hem på samma gång...
Det som lämnade mest att harmas av gårdagen var att vi skulle ha haft mamma skumpan.. Alltså alla vi mammor i vår grupp skulle ut och käka och dricka lite gott.. MEN! det kommer väl nya gånger.. För tillfället måste man prioritera sina egna "intressen" till sist...
Hoppas mammorna hade en super skoj kväll!


Vi hade ju egentligen inte så tassig kväll vi heller....
Sen till det här med min kamera som jag egentligen borde skriva om... 3. Min kamera
Jag använder ingen kamera för tillfället.. Fotar allt med telefonen, vilket är ganska synd egentligen.. Eftersom jag har en ganska ny kamera... Nu är den nerpackad, men kanske i höst igen.. Här kan man kika på både telefonen och kameran...

2 kommentarer:

  1. Du får hänga med nästa gång! Kul var det, så jag hoppas det blir en sån. :)

    SvaraRadera
  2. Ja vet du J, jag var verkligen lite små sur hela dagen (ni vet mitt humör) för att jag inte kunde komma med.. När de nu var planerat sedan i vinter.. Men, så är det.. Man får inte alltid som man vill :) Och måste lite prioritera... Men nästa gång :D För det kommer det verkligen att bli!

    SvaraRadera