1510 gram lycka

söndag 14 juli 2013

Igen for det iväg...

över en vecka med fart... Även om jag lovade dyrt och heligt att jag skulle vara mera aktiv.. Men vi lever och mår..

Springer på kaffe träffar.. Spenderat hur mycket tid som helst med systeri och hennes familj (tyvärr är de bortresta nu i en vecka så vi får klara oss utan det härliga gänget).... Och så hänger vi med hjärtevännen... Som OCKSÅ skall åka bort.. Det blir en sista träff där imorgon på en tid.. Hur skall vi roa oss nu då?! Kanske med vår egen humor... Som bilden där uppe visar..
Inget mer att säga för idag.. Jag är allmänt slö så här på kvällarna när Rubi har somnat.. Då vill jag bara att det skall bli morgondag och morgondag... Egentligen känner jag mig så himla passiv... Alltså jag finns till här, snackar remont, hus, men de känns som om jag bara är passivt med... Konstiga känslor man kan ha.. Det vänder väl, när min sommar semester börjar!
Nu kör vi "lite" bilder...
Babysarnas 1-års kalas blev en succe'. Vilket härligt gäng vi är tillsammans.. Vilka fina barn vi har <3 Mitt var här utklätt till Pelle Svanslös

Dagar som tillbringas med kusinerna är absolut bästa...

Aschan har blivit vårt nya favo ställe...

Nya parken har vi testat på, fick absolut godkänt!

Lite inrednings grejs har vi shoppat online...

Romeo fick smaka på sitt livs första milkshake.. Han drack galant ur sugröret...

Romeo tycker det är så kul att leka med alla saker förutom sina leksaker...

Så här kan man se ut när man just har vaknat...

Trött resenär

så här glad kan man vara när man försöker dra ner tv:n och mamma säger NEJ!

Bada bada...

Leker gangster

Och poserar så fint med sin nya lätsä... Och shoppat har vi.. IGEN
Läste runt lite ikväll på bloggar, har varit lite off med det också.. På Marias blogg fanns det en 35 dagars lista.. Vet inte om hon själv har skapat den eller varifrån den kommer, men den startar här också.. Från och med imorgon..
Tidsfördriv, tidsfördriv tidsfördriv...
35 dagar - Om mig
 
1. En egobild & 5 fakta om mig
2. Min dag
3. Min kamera
4. 10 saker ni inte viste om mig
5. I min handväska
6. Min frukost
7. Dagens inköp
8. Favoritserie
9. Min mobiltelefon
10. Min familj
11. Favoritlåt
12. Bloggar jag följer
13. Arbete
14. Ett barndomsminne
15. Dagens look
16. Min lunch
17. Vad gör mig glad
18. Mina djur
19. Person jag kommit nära snabbt
20. Mina vänner
21. Antal flyttar
22. En bild från förra året
23. Tv-serier jag följer
24. Mina rädslor
25. Min dag
26. I min bokhylla
27. Studier
28. Om 10 år
29. Hobbyer
30. Ett ögonblick
31. Inköpslista
32. Tokiga jag gjort 
33. Semester
34. Mitt hem
35. Den här månaden
 

2 kommentarer:

  1. kul att du snodde min lista, den är hälften lånad och hälften egengjord :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jo den va kul.. Behövde verkligen något som puschade mig att skriva något...

      Radera