1510 gram lycka

tisdag 27 augusti 2013

Två däckade sötisar och en pilkunnussija...


Den har tatt oss.. Denna förbenade flunssan.. Både jag och Rubus är helt däckade... Har inte tid.. Vi måste springa på stan i eftermiddag på en massa ärenden... Vill inte.. Borde packa upp grejer, jag skulle börja träna den här veckan igen... Men nej...
Vi har inflyttningsfest om 3 veckor.. Då skall det mesta sitta på sin plats.. Jag har me&i bjudning om två veckor.. Då skall mitt hem vara i perfekt skick..
Giv mig styrka.. Perfektionist som jag är..
Men här om kvällen kom jag fram till att jag inte är till 50% heller lika perfektionist som min andra hälft...
Det tog ta mig tusan 5-10 minuter att få upp kärlek på skåpet.. Mati stod och såg på.. Flytta E två cm ditåt.. Nej nu for det för mycket, flytta R flytta..... Ja ni. Konstigt om de tar länge hos oss att få upp grejer när båda två är lite freakyga av sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar