1510 gram lycka

fredag 2 augusti 2013

Den blivande trädgårdsmästaren!

Som älskar allt som heter kukka... Har inte alls varit på humöret idag.. Gnällig, gråtig och så jätte otrygg.. Mamma mamma mamma... Och i famnen för lite tröst.. När han leker 2 minuter är det mamma mamma mamma och gråt.. Stackars liten som känner sig så där.. OTRYGG! Han tror jag skall lämna honom.. Känns ju fruktansvärt med tanke på att jag inte har lämnat honom hos någon många gånger, det är ju liksom Rubi och jag oftast 24/7.. Ändå är han så rädd så fort jag går utom synhåll... Att jag inte är nära.. Men där har han fel.. Imorgon när han vaknar ligger mamma med rufsigt hår och trötta ögon bredvid sin guldklimp...
För lite trött blir man av allt gråt. och förtvivlad..
Jag har dock turen att bli serverad dessa underbara räksmörgåsar när Rubus hade sagt godnatt.. Vi bunkar hos hotell mamma i helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar