1510 gram lycka

onsdag 21 augusti 2013

Bara älska barnkläder.. Inte beroende..

Under tiden 8.6-21.8 är Romeo dessa klädesplagg rikare...
Från Lindex: 4 par byxor, 5 bodyn, 1 pyjamas och en huppari...

Från H&m: 1 "jacka", 1 par byxor, 2 långärmade, 2 pike t-tröjor

Från Kapphal: 2 par byxor, 1 långärmad och en tröja.. Men den köpte fammo åt oss på samma resa!

Från kirppis: 2 pyjamasar och en t-tröja

Från blingo: 1 långärmad och 1 body

Vi lägger in det bästa till sist <3 Från me&i (köpt både från sydänpyllyt och Me&i rean) 6 bodyn, 4 t-tröjor, 1, långärmad..

Och godsakerna från me&i fortsätter: 2 velour tröjor, 2 par byxor, 2 par halar byxor och en filt!

Accessoarer..2 par skor, 2 mössor och 2 lätsan..
Jag tror det var allt.. Ungefär.. Ingenting är onödigt av det jag skaffat.. Egentligen.. För allt är från storlek 86-92. Kan knappt vänta att vi får använda dem...

Jag måste skicka meddelande åt papsen här före jag publicerade det här och skrev: Dö inte.. Men jag har köpt ca 50 klädesplagg åt Romeo så länge vi bott här...
Svaret kom snabbt: Voi taivas.. Du är gälen eller så har vi bott länge där. Pilungen vår <3
Ja precis, det var så det låg till.. Vi har bott länge här...

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul med barnkläder! Såå mycket roligare att handla till kidsen än till sig själv!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder! Och de BEHÖVER ju kläder. ;) Mycket kläder, det smutsas ner i rasande fart. Älskar de där Littlephant-kläderna från Lindex. Har bunkrat upp med dem åt Elliott också. :D

    SvaraRadera
  3. Ja eller hur.. De BEHÖVER... Och verkligen mycket roligare att handla åt barnet än sig själv ;)

    SvaraRadera