1510 gram lycka

måndag 5 augusti 2013

Bara ett tips... I väntan på solen..

Mamman i huset är trött sur och gnällig.. Pappan i huset är minst sagt lika gnällig, ännu mera trött och arg... Lillen är gnällig idag p.g.a en alltför sen kväll.. Han gick lite på övervarv igår efter att vi kommit hem.. Och antagligen är han extra gnällig också för att han märker hur gnälliga mamma och pappa är...
Låt SOLEN SNART få lysa in i vårt nya hem.. Så vi slipper vara trötta och gnälliga...
I väntan på en bättre morgondag tycker jag att alla ni som inte har lyssnat på Linn Jung i vegas sommarprat skall göra det NU och HÄR!
Jag lyssnade lyssnade och lyssnade.. Till sist brast det.. Jag grät floder...Tänk att det var precis samma för mig när Romeo hade fötts.. Man var så rädd att hoppas, man visste inte om man skulle våga älska för tänk om döden kom på besök.. Och tänk att man skämdes när ens egen baby mådde "bra" tillika som de gav hjärtlungräddning åt någon annan liten i kuvösen bredvid...
Lyssna lyssna lyssna....
Nu skall jag återgå till det jag kan bäst för tillfället.. ÄTA.. Jag har ju bara gått upp en 5 kilo här i sommar så jag kan ju fortsätta med det tills vi får flytta..
Gnäll, gnäll och åter gnäll.. Trust me i know.. Men nu tänker jag vara en sur kärring här för mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar