1510 gram lycka

måndag 27 maj 2013

Vi lever i ett fullständigt kaos...

för tillfället.. Lådor efter lådor... Inga prydliga tavlor på väggarna och skåpen de gapar tomt de med... Ännu är det inte nära på allt... Jag håller på att ladda mina nerver om och om igen.. Hatar att flytta.. De är liksom det värsta jag vet...
Vi har ändå hunnit med en super skön helg.. Förlovningskalas på fredagen, med en massa godsaker och trevliga typer... Bara hem snabbt efter jobbet, fixade kalufsen och på med den nya spetsklänningen så åkte vi iväg till Larsmo på kalas..
Sällskapat med syster både lördag och söndag.. Grillade där på lördagen och blev serverad pannkaka på söndag kväll. Inte alls illa..
Åkt runt med en sur bebis och kollat tapeter i flera butiker.. Jag vill ha det så fint, men tyvärr hittar jag inget i butikerna som är för mitt öga.. Det blir alltså att beställa varje tapet nu då... 



Söndagens mat blev också grillat och då var hjätevännerna hit på mat.. Lite parkhäng i solen har vi också hunnit med... Det är sommarlivet och de kära som får en att hålla humöret lite uppe även om jag inte ser någon ände på detta kaos för tillfället...



Och till sist.. Romeo har äntligen lärt sig krypa.. Det gick i ett flux när han slapp lös på grön bete så att säga.. Alltså gräset... Jag antar att vårt golv har varit för halt, och när han är lite av den latare typen så har det ju gått så lätt, snabbt och smidigt att bara dra sig fram här på skridskobanan...
Och han fick en till tand idag.. En där uppe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar