1510 gram lycka

måndag 20 maj 2013

Bilden här nere...

får stå för mitt humör efter att vi kom från neuropoli...


 


Satt och väntade, väntade och väntade... Romeo började bli lite rastlös... Sen efter en 45-50 minuter kommer de och frågar om vi har tid... Jo säger jag och namnet.. Personen i fråga blev helt konstig.. Och meddelade att vi inte har tid idag, den var avbokad men de hade tydligen glömt att meddela oss om saken... Jag blev så förbannad.. Försökte dock hålla mig lite sansad...
När det nu sen blir av har jag ingen aning om än.. Hon skulle försöka hitta en ny tid nästa månad när jag är ledig.. Jag förklarade en 10 gånger att jag är på jobb jag kan inte ta ledigt varannan dag hur som helst, den nya tiden skulle ha varit i övermorgon...
Skit förbannad är jag.. Skulle de ha meddelat oss om saken kunde jag kanske ha flyttat min lediga eftermiddag... Helt otroligt egentligen att de alltid på något sätt lyckas tassa till det med våra besök..

Besöket var inte ändå helt onödigt eftersom vi hade fysioterapeuten före... Vi var där och jumppade i 45 minuter.. Hon tyckt Romeo hade utvecklats så bra... Han visade upp alla konster han kunde, och hon sade: Olen enemmän kuin tyytyväinen Romeon kehitykseen... Det gläder ju alltid. Och att få svar på det man grubblat över...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar