1510 gram lycka

söndag 19 maj 2013

Snälla helg...

ta inte slut... Vill fortsätta sitta i solen, gosa med Rubus, umgås med dessa alla fantastiska människor vi har fått vara med hela helgen... Kan verkligen skatta sig lycklig som har en så härlig och stor familj,.. Hur tråkigt skulle inte livet vara om man var osams med t.ex. mannens familj... I mitt fall är "hans familj" en andra familj för mig... We are  a one big happy family.. Tjatigt eller hur... Och hur mycket skit pratade ni i bilen på vägen hem?! ;) Lite torr humör på kvälls sidan... Kanske jag går på övervarv som min son gjorde ikväll...
Och inte för att min unge är bortskämd men han blev överöst med presenter... Mamma var lite halv elak och gömde bort det mesta... Han får leka med sina nya saker sen när vi har flyttat...





Imorgon skall den här snyggingen på 1-års kontroll till neurologiska och till fysioterapeuten... Önska oss lycka till.. Tror det går bra, för han har blivit så duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar