1510 gram lycka

söndag 12 maj 2013

Glad mamma dag...

till er alla underbara mammor och läsare...
Jag blev väckt med kaffe i sängen av dessa två härliga typer...
Med sig hade de en present som Romeo hade valt.. Det var så fint.. Jag blev så glad... Ett silver halsband.. På ena sidan stod det mamma och på andra sidan stod det Romeo.. Det har stil må jag säga, de vet precis vad jag gillar i smyckes väg.. Älskar det!
För övrigt har helgen sprungit iväg... Vi har haft turen att ha Romeos kusiner på natt besök.. Skoj har vi haft.. Ätit godis så vi mått illa, hängt i parken, fixat fina hår när flickorna hade båda kalas de skulle på... Och nattat två nätter... Vilket betydde att jag hade turen att få läsa åt dem två kvällar.. Ni som har lite äldre barn.. Ni bara måste läsa boken: Jag är jag.. Jag skrattade så jag tänkte pissa i byxorna igår kväll när vi läste ett par kapitel.. Där satt vi 3 tjejer i Agnes säng och fnissade, fnissade och fnissade... Elsa sade: Moster du läser nog så bra...

Lycka är... Att få vara mamma till finaste Romeo och moster till många fina tjejer och killar...




3 kommentarer:

  1. Lycka är att ha en syster som du och därmed en moster som du <3

    SvaraRadera
  2. Vilket fint smycke du fått av din killar, gillar det verkligen! Ha en bra vecka,kram

    SvaraRadera