1510 gram lycka

lördag 4 maj 2013

När jag satt här ikväll...

och paketerade Agnes presenter och Romeos present så slog det mig att jag har fått förfrågningar vad Romeo önskar sig till sin 1-års dag...
Vi har en massa saker redan, och tar emot allt vi får med glädje, men om någon vill ha hjälp på traven så sätter jag in en liten önskelista... Och om någon nappar får ni gärna meddela om det så blir det inte tårta på tårta så att säga och jag kan stryka bort det då från listan...











För övrigt har vi idag: Haft talkodag.. Romeo sov så länge så när jag och Rubi skulle gå ut och räfsa så var allt klart.. Men vi stod över en timma och pratade med grannar och sedan gungade vi länge länge...
Ikväll kom <3-vännerna och Wäinö hit och grillade...(okej i det här laget borde ni väl alla veta att Wäinö hör med <3-vännerne). Vi åt och åt och åt och hade det allmänt mysigt som vi alltid har. De fick sina tuliaiset och var nöjda och glada...
När de for hem började hockeyn, jag själv orkar inte riktigt engagera mig i hockeyn i år.. Så jag skrev kedjebreven vidare som Romeo har fått, började paketera presenterna och nu sitter jag här...
Tror det snart blir dags för chips skålen...

2 kommentarer:

  1. Vi köper gärna en babypool om ingen annan hunnit före oss. Ska bli roligt med kalas. Ha en bra vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra.. Så får vi vara ute och plaska fast varje dag i sommar på vår nya gård :)
    Kram

    SvaraRadera