1510 gram lycka

tisdag 14 maj 2013

För ett år sen...


föddes den minsta människa jag någonsin har träffat... Han var så liten och skör.. Så vacker, skrottig med små fjun över hela kroppen och stora fina ögon...
Jag har aldrig varit så rädd och lycklig på samma gång.. Ett mirakel..

Idag väger samma kille 10kg mera än ett år sedan.. Är envis och har ett väldigt hett temperament.. Charmar de flesta med sitt leende... Får mitt hjärta att smälta varje gång jag ser på honom... Och idag blir han 1 år... Stort grattis till min fina Romeo..
 Dagen började med sång och paket öppning.. Rubi trodde säkert jag blivit galen när jag kom in sjungande paljon onnea vaan runt en 6 tiden på morgonen... Han var ännu lika fundersam när han öppnade sina presenter.. Ett paket av mamma och pappa och så hade Anna och Hugo skickat en fin present åt honom... Han blev glad.. Men mest glad blev han nog av alla grattis pussar och kramar och allt morgon gos...






4 kommentarer: